Zoeken op het internet

Google

zaterdag 7 september 2013

Tibo in het criteriumtornooi van Leuven

Hierbij een korte samenvatting van mijn tornooi van vandaag te Leuven :
De eerste partij, tegen Quinten Ramacker, gewonnen ! Met een stuk tegen twee pionnen, toch nog kunnen promoveren door een klein foutje van mijn tegenstander.
Zo goed ik de eerste partij gestart was, zo slecht was mijn tweede partij. Ik verloor snel mijn dame door een aftrekaanval.
 In de derde partij verloor ik het eindspel met gelijkopgaande strijd.
De vierde partij speelde ik remise tegen Tibo Maes. Tibo Maes stond gewonnen, maar zag het niet waardoor het verplicht pat werd en ik een remise kon halen.
De vijfde ronde kon ik heel makkelijk winnen door een aantal blunders van mijn tegenstander.
In de zesde ronde, tegen Arno Van den Bosch, een gelijkopgaande partij, behaalde ik een remise en in de laatste partij kwam ik 1 pion voor welke ik in het eindspel kon promoveren met een mooie winst als resultaat.
Totaal behaalde ik dus 4 / 7 in een zeer sterk bezet criteriumtornooi.
Bij de start stond ik 9de geklasseerd van de 13 deelnemers. Ik was met een klein hartje vertrokken naar dit Leuvens criteriumtornooi, maar ben zeer tevreden teruggekeerd met een 4 / 7. ( 7de plaats van de 13 deelnemers ) Groeten, Tibo

Geen opmerkingen: