Zoeken op het internet

Google

zondag 6 november 2011

Wetteren 2 terug onderuit

Er is goed nieuws en er is slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat we terug verloren hebben, het goede nieuws is dat we nu toch al 1,5/4 halen, en we zijn begonnen met een halfje, en de tweede keer een puntje. Dus als de tendens zich doorzet zitten we goed ( zegden ze bij Dexia ).
Sven heeft een eerste keer kunnen winnen, en dat ging vrij vlot. Op dat moment zaten we op rozen, ik stond beter, en voor zover Sven en ik konden zien was op de twee andere borden de situatie ook niet slecht. Dan Klaas een stuk verspeeld en ten onder. Een tijdje later Freddy die bar slecht staat maar nog een beetje hoop heeft omdat zijn tegenstander vlugger moet beginnen spelen om aan zijn 40 zetten te geraken, slechts uitstel van executie, Freddy dacht met een pionoffer nog naar remise te kunnen streven, maar geen waar dus. 2-1, en dan moet ik normaal voor winst spelen, maar ik was ondertussen van beter staan alover verloren staan, in een situatie gekomen waar ik remise kon afdwingen, en meer zat er niet in, dus 2,5-1,5. Volgende keer beter zeggen ze dan.

Geen opmerkingen: