Zoeken op het internet

Google

zaterdag 10 april 2010

Pronostiekje BJK

Wat schaakfabriek mag, mag ik ook. Daarom zal ik ook eens een pronostiekje wagen over wat onze jeugd zoal zal gaan doen.
We beginnen met onze enige -16: Ben Vintioen. Ben heeft een uitstekend interclubseizoen achter de rug en ook zijn reeksje in het clubkampioenschap van Gent mag gezien worden. Ben is in een zeer goeie vorm en als 13de geplaatste zou ik zeggen dat Ben 5.5/9 zal halen met een top -10 plekje.
Dan gaan we over naar onze oudste mannen. Randy Van Houtte speelt voor zijn eerste jaar bij de -20, maar daar ze samen spelen met de -18 maakt dat weinig uit. Randy staat 12des geklasseerd van de 42. Op zich niet slecht, maar Randy heeft de laatste paar maanden mindere periodes gehad. Ik denk dan ook dat Randy 4/9 zal halen, omtrend de resultaten van de afgelopen maanden.
Sven speelt eveneens bij de -18/-20 en staat 23ste geklasseerd. Sven staat momenteel op +150 en is de te kloppen man op het BJK. Normaal zou ik zeggen dat Sven 5.5/9 zou halen, maar omwille van zijn tijdprobleem opteer ik voor een 5/9.

Geen opmerkingen: